Τώρα, τι καλό καλοκαίρι λέμε.... Αύγουστος είναι και μάλιστα φτάνουμε στα μέσα του..
Περάσαμε δύσκολες καταστάσεις, από δω και από κεί... Παράτησα το blog και παραλίγο να κλείσει και η σελίδα μου.
Σήμερα θα φτιάξει όμως...
Πάντως θα προσπαθήσω να σας ενημερώνω από όπου βρίσκομαι...
Μουντιάλ 2026: Η μάχη των καλύτερων τρίτων των ομίλων και ποιες ομάδες
έχουν ήδη προκριθεί
-
[image: Μουντιάλ 2026 - Σενεγάλη]
Οκτώ ομάδες που θα τερματίσουν στην τρίτη θέση των ομίλων τους θα πάρουν
την πρόκριση για τη φάση των «32».
The post Μου...
22 minutes ago