Περάσαμε καλά τα τελευταία χρόνια...
Για να περάσει καλά και η κόρη μας κι ο γιος μας......... πρέπει να ... ξανασπρώξουμε το όχημα που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ για να σπρωχθεΊ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ σε ένα ίσως καλύτερο ΜΕΛΛΟΝ. Το θέμα είναι αυτοί που θα προκύψουν από αυτό το ... σπρώξιμο να μην ξοδέψουν όλα αυτά που θα ... χαθούν για την ... καρέκλα όπως κάνουν κάποιοι σήμερα ( ΟΛΟΙ θα έλεγα )!
Μουντιάλ 2026: Η μάχη των καλύτερων τρίτων των ομίλων και ποιες ομάδες
έχουν ήδη προκριθεί
-
[image: Μουντιάλ 2026 - Σενεγάλη]
Οκτώ ομάδες που θα τερματίσουν στην τρίτη θέση των ομίλων τους θα πάρουν
την πρόκριση για τη φάση των «32».
The post Μου...
22 minutes ago