Είναι αλήθεια; Άραγε τώρα έχουμε έναν νέο πολιτικό σύμμαχο που μας έχει λίιιιγο ανάγκη; Άραγε ανέβηκε η αξία μας γεωπολιτικά; Ποιός θα είναι ο ρόλος μας από εδώ και πέρα στα Βαλκάνια εκτός από το ένα δολάριο τον τόνο Φυσικού αερίου; Είναι κάτι που θα ταράξει τις σχέσεις μας με την Αμερική; Είναι κάτι που θα μειώσει τη διακίνηση προϊόντων από τα στενά του Βοσπόρου και θα κλονίσει τη θέση της Τουρκίας όσον αφορά τον έλεγχο αυτής της διακίνησης; Πώς θα ωφεληθούν οι Έλληνες πολίτες; Ποιές θα είναι οι επιπτώσεις στο οικολογικό σύστημα του Εβρου; Ποιές θα είναι οι σχέσεις μας με τη Βουλγαρία;
Θα μπορούσε να γίνει μεγάλη συζήτηση γι αυτά.... Μπορούμε να την ανοίξουμε...
Μουντιάλ 2026: Η μάχη των καλύτερων τρίτων των ομίλων και ποιες ομάδες
έχουν ήδη προκριθεί
-
[image: Μουντιάλ 2026 - Σενεγάλη]
Οκτώ ομάδες που θα τερματίσουν στην τρίτη θέση των ομίλων τους θα πάρουν
την πρόκριση για τη φάση των «32».
The post Μου...
25 minutes ago
No comments:
Post a Comment